لیبل مواد شوینده

چاپ لیبل موادشوینده

لیبل محصولات شوینده یک عنصر بسیار حیاتی است ونقش بسیار مهمی را ایفا می کند. از یک سو، این لیبل برای فروشنده محصول اهمیت دارد، زیرا اطلاعات مهم قانونی و بازاریابی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. از سوی دیگر، برای خریدار نیز لیبل اهمیت زیادی دارد، چراکه اطلاعات ایمنی، ترکیبات و نحوه استفاده را به او ارائه می دهد.

مهمترین اطلاعاتی که باید در چاپ لیبل محصولات شوینده درج شود، عبارتند از:

1. نام محصول 2. ترکیبات و مواد تشکیل دهنده 3. دستورالعمل استفاده 4. هشدارها و احتیاط ها 5. نام و مشخصات تولیدکننده/وارد کننده 6. تاریخ تولید و انقضا 7. وزن یا حجم محصول 8. کد یا شماره مجوز ساخت.

نکات مهم در طراحی گرافیکی چاپ لیبل محصولات شوینده

1. استفاده از طراحی جذاب و خوانا 2. استفاده از رنگ ها و تصاویر متناسب با برند 3. چیدمان اطلاعات به صورت منظم و با اولویت بندی 4. استفاده از قلم ها و اندازه های مناسب.

این موارد در کنار رعایت الزامات قانونی و درج هرکدام از اطلاعات باتوجه به اندازه های متفاوت محصولات ، به افزایش جذابیت و اعتماد مصرف کننده به محصول در چاپ لیبل  کمک خواهد کرد.

علاوه بر اطلاعات اصلی که دربالا ذکرشد، برخی موارد دیگر نیز می توانند در چاپ لیبل محصولات شوینده رعایت شود تا به خریدارکمک کند که مناسب ترین محصول را تهیه کنند که عبارتند از:

1. تاریخ بسته بندی و انقضا: این اطلاعات برای مصرف کننده مهم است تا از تازگی و سلامت محصول اطمینان حاصل کند.

2. بارکد یا کد QR: این کدها امکان ردیابی و شناسایی محصول را فراهم می کنند و به سادگی استفاده مصرف کننده کمک می کند که برای فروشگاه های اینترنتی بسیارمناسب است و میتواند آدرس دامنه سایت فروشگاه یا شبکه های اجتماعی باشد و یا نکات دیگر در صفحه مربوطه پس از بازشدن قابل مشاهده باشد.

3. مشخصات محصول (مثل نوع ماشین لباسشویی یا انواع پارچه هایی که برای آن مناسب است): این اطلاعات به مشتری کمک می کند تا مناسب ترین محصول را باتوجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کند و باتوجه به توضیحات ذکرشده بتواند نوع پارچه یا رنگ پارچه را باتوجه به اطلاعاتی که قرارداده شده انتخاب و استفاده کند.

4. نشانه های استاندارد و گواهینامه ها: مثل علامت CE برای انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا، که اعتماد مصرف کننده را افزایش می دهد و درج گواهینامه ها و افتخاراتی که آن شرکت به دست آورده است که می تواند اعتماد خریدار راجلب کند.

5. نکات ایمنی و زیست محیطی: مثل قابلیت تجزیه پذیری، عدم آسیب به محیط زیست و ... که حساسیت های امروزی مشتریان را برطرف می کند. همچنین ذکرنکات ایمنی در استفاده از محصول و تا به پوست و سلامت انسان آسیب نرساند.

6. راهنمای استفاده تصویری: این امر به درک بهتر مصرف کننده از نحوه استفاده محصول کمک می کند.

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ | لیبل مواد شوینده | 1695792381 | بازدید: 445 | 1695805418